SURAT KABAR ONLINE STICHTING SALAWAKU HOOGEVEEN
  Prikbord

Vooraankondiging 23 april 2011 Vliegertoernooi/viswedstrijd
Surat Kabar on 02/03/2011 at 2:01pm (UTC)
 Vooraankondiging vliegertoernooi/viswedstrijd.

Op 23 april staat een vliegertoernooi en een viswedstrijd gepland. Mensen die mee willen doen kunnen zich hierbij via DE SURAT KABAR ONLINE(contact) opgeven.

23 APRIL VISWEDSTRIJD/VLIEGERTOERNOOI!

Opmerkelijk, binnen een maand al drie inbraken in of rondom de wijk.
Surat Kabar on 01/30/2011 at 9:03pm (UTC)
 Het is toch opmerkelijk dat er binnen een maand al drie inbraken. 2 net buiten de wijk en 1 binnen onze eigen wijk zijn gepleegd. Deze drie noem ik omdat het bij onze eigen mensen zijn gebeurd maar het schijnt dat er meerdere inbraken in de buurt zijn gepleegd.
Heel opvallend is ook dat de daders gericht op zoek zijn naar geld en vooral sieraden.

Nieuwjaarsborrel 2011
Surat Kabar on 01/30/2011 at 1:07pm (UTC)
 De Nieuwjaarsborrel 2011 was een gezellig bijeenkomst van mensen die zich nauw betrokken voelen met de Stichting Salawaku. Om 19.00 uur zou de avond worden geopend met een welkomstwoord van onze voorzitter, Usi Mima Mailissa. Djam Karet...Molukse mensen weten precies wat ik hiermee bedoel, maar voor de mensen die het niet weten....letterlijk vertaald betekent het 'Tijd is elastisch"....en vult u zelf maar verder in.De avond begon uiteindelijk om 19.45 uur want toen begon de zaal aardig vol te lopen. Na de gebruikelijke toespraken van de voorzitter, Usi Dolly Syaranamual van de ouderengroep, Gita Lopulisa kinderactiviteiten, Oom Tete Uneputty vliegerclub en Bung Thijs Lopulisa van de visclub,werd de avond vervolgd met een Zumba demonstratie. Cherinne en Marsha, die elke zaterdag Zumbalessen geven in de Stichting, gaven een demonstratie van de Zumbatechnieken. De mensen in de zaal deden goed mee.
De bingo met extra prijzen... Deze keer viel er naast de gebruikelijke geldprijs een extra bonusprijs te winnen. De prijzen waren een donatie van :Gita Lopulisa, George Siahaya en Marthin Unitli. Oom Anis Eiromkuy deed een bod op de Kue Lapis(eigenlijk een prijs)Hij bood 25 euro voor de prijs, en zijn bod zou als een donatie voor de ouderengroep gezien kunnen worden.
De muziek werd die avond door de gelegenheidsformatie Chain Reaction verzorgd. Gerry Loupatty, Marthin Unitli, Elly Unitli, Ronald Loupatty en Patrick Unitli traden deze avond gratis op. Usi An Sipahelut en Tante Annie van der Leede zongen twee nummers, 2 echte evergreens.....een staande ovatie viel hen na hun optreden ten deel.
Het feest werd met een onvervalste badendang afgesloten.

Nieuwjaarsborrel 2011 Reminder
Surat Kabar on 01/27/2011 at 11:17pm (UTC)
 Nieuwjaarsborrel 2011
Aanvang:19.00 uur.
Stichting Salawaku
Zuidwoldigerweg 7
Hoogeveen
Terug- en vooruitblik 2010/2011
Bingo
Muziek
Gratis entree!

<- Back  1  2

Continue->

Today, there have been 25 visitors (95 hits) on this page!

This website was created for free with Own-Free-Website.com. Would you also like to have your own website?
Sign up for free