SURAT KABAR ONLINE STICHTING SALAWAKU HOOGEVEEN
  Column

HarryHarry

Kookkunsten

Eigenlijk ben ik zelf geen kookwonder, integendeel zelfs. Als ik eerlijk mag zijn houd ik helemaal niet zo van koken. Het resultaat van het koken zie ik echter graag in mijn buik verdwijnen. Ik ben gek op alles wat je maar in de magnetron kunt opwarmen of waar je genoeg zou hebben aan een kommetje met kokend heet water. Kwam ik er toch niet onderuit en was ik genoodzaakt om te gaan koken, dan kan ik u verzekeren, binnen een uur stond er een complete maaltijd op tafel. Vraag me niet hoe en wat, maar klachten van mijn tafelgasten heb ik nooit gekregen. Een uitje hier, een pepertje daar, een kippetje hier en gehaktje daar en het gerecht zonder naam verdween geruisloos in de diepste regionen van de maag. Toch sprak het engeltje in me. Voor zowel het vlees als de groenten, maakte ik gebruik van dezelfde basisingrediënten. Gevolg hiervan was, dat mijn groenten en vlees, wat smaak betreft, weinig tot helemaal niet van elkaar verschillen. Zouden mijn tafelgasten dit ook geproefd hebben? Was het nu een welgemeende "lekker" of hielden zij uit dankbaarheid dat ze bij mij aan tafel mochten aanschuiven, wijselijk hun mond.....voor mij een vraag maar voor hen een weet!

19-02-2011

Iedere donderdag aanvang:19.00 uur Kookcursus Stichting Salawaku.

Today, there have been 8 visitors (21 hits) on this page!

This website was created for free with Own-Free-Website.com. Would you also like to have your own website?
Sign up for free