SURAT KABAR ONLINE STICHTING SALAWAKU HOOGEVEEN
  Prikbord

Overlijdensbericht
Surat Kabar on 02/17/2011 at 4:02pm (UTC)
 Tante Ola Corputty

Een enkel woord
Een klein gebaar
Houd je op de been
Je voelt je een moment
niet meer zo alleen

Hierbij wenst de redactie de familie Corputty heel veel moed en sterkte toe met het verlies van hun moeder, grootmoeder en overgrootmoeder.

23 april vliegertoernooi/viswedstrijd Reminder
Surat Kabar on 02/17/2011 at 3:41pm (UTC)
 Op 23 april organiseert de ouderengroep van de Stichting Salawaku een vliegertoernooi/vismarathon.

Opgave vliegertoernooi:
Sam Uneputty (voor mensen uit Hoogeveen en omstreken) of via de site www.layangan.nl

Opgave vismarathon:
Bung Thijs Lopulisa (voor mensen uit Hoogeveen en omstreken) of via deze site.

Barcelona-Arsenal 8 maart grote scherm Stichting Salawaku
Surat Kabar on 02/16/2011 at 11:20pm (UTC)
 De returnwedstrijd Barcelona-Arsenal (1-2)
Grote scherm in de soos Stichting Salawaku.
Soos v.a. 19.00 uur open!

Molukse elftal benefietwedstrijd Zwolle
Surat Kabar on 02/16/2011 at 10:00am (UTC)

***Molukse profs tegen FC Zwolle voor goed doel***
De stichting Hart voor de Molukken heeft op dinsdag 22 februari een benefietwedstrijd georganiseerd. Een selectie van 24 voetballers met Molukse roots neemt het op die dag op tegen de koploper van de Jupiler League, FC Zwolle. Adres: Stadionplein 1, 8025 CP Zwolle.
Doelstelling: Het ondersteunen en het bijdragen aan een beter leven voor de weeskinderen en de gehandicapten op de Molukken en de Molukse jongens in gevangenschap die stelselmatig gemarteld worden.
De selectie van trainer Ton Pattinama bestaat onder meer uit zijn zoons Edinho en Jordao, FC Groningen-middenvelder Tom Hiariej en VVV-verdediger Michael Timisela. Het duel tegen de koploper van eerste divisie wordt op de 22ste van deze maand in het Oosterenk-stadion in Zwolle gespeeld en begint om 20.00 uur.
Voorwedstrijd: Ook is er een voorwedstrijd aanvang 18:00 uur. Een Molukse D-selectie zal daarin spelen tegen de D-selectie van FC Zwolle.
De Molukse voetballers reizen naar Zwolle vanuit Capelle aan den IJssel in een speciaal voor deze gelegenheid aangeklede bus. De kleuren van de Molukse vlag (rood, groen blauw en wit) zullen op de touringcar worden aangebracht om het bijzondere karakter van de benefietwedstrijd te onderstrepen.
Om zoveel mogelijk mensen op de tribunes van het FC Zwolle-stadion te krijgen biedt de stichting Hart voor de Molukken een vervoersarrangement aan (€ 35,00). Dit arrangement bestaat uit het vervoer per luxe touringcar van en naar het stadion vanuit een centraalpunt en een toegangskaart. Aanmelden kan via benefietwedstrijd@dejongtours.nl

Aankondiging Brunchen 27 februari 2011
Surat Kabar on 02/11/2011 at 5:14pm (UTC)
 Op 27 februari zal de ouderengroep van de stichting Salawaku een brunch-middag houden. Lekkere hapjes, drankjes zullen worden afgewisseld met een bingo en muziek waar heerlijk op gedanst kan worden. Dit keer zal de muziek geheel verzorgd worden door de band van Bung Nelis Tuhumena.
Dus noteer het in jouw agenda;27 februari Brunchen bij de Stichting Salawaku. Aanvang 16.00 uur.

Bijeenkomst met de burgemeester 09 februari 2011
Surat Kabar on 02/11/2011 at 5:09pm (UTC)
 De opkomst was beduidend minder dan bij de vorige bijeenkomst. Logisch natuurlijk, want de vorige bijeenkomst werd meteen na de brand belegd. Het viel de gemeente op dat er weinig jongeren aanwezig waren. Naar de reden hiervan kunnen we slechts gissen, maar die zal wel gegrond zijn. Tot de sprekers van de avond behoren: De burgemeester, voorzitter van de KVR, dhr.W. Licumahua, korpschef van de politie, Dhr. B. Gehasse. De burgemeester, Mevr. de Boer, sprak de gemeenschap toe. Weer benadrukte zij, de gebeurtenis te betreuren. Zij gaf een compliment aan de gemeenschap, die ondanks de brand toch de kalmte en de rust wist te bewaren. Verder gaf ze complimenten aan de jongeren, die vlak na de brand iets gingen ondernemen voor de kerk. Ze uitte ook haar bewondering voor de samenwerking met de Molukse gemeenschap. Vervolgens nam Korpschef Gehasse het woord. Hij concludeerde dat ondanks de vele mankracht en manuren, het onderzoek eigenlijk vastliep. Met andere woorden, er kunnen geen daders worden aangewezen. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat de zaak ook wordt afgesloten. In de toekomst met misschien wel betere technieken, misschien wel met andere informatie, dat de dader alsnog in de kraag kan worden gegrepen. Dhr. Licumahua liet doorschemeren dat de KVR er alles aan zal doen om naar een oplossing te zoeken voor de kerkgangers. Helaas beschikt de KVR niet over financiële middelen dus zal er naar andere oplossingen gezocht moeten worden. Hij gaf aan dat beide kerken nu ergens anders hun diensten houden. de zaalhuur hiervan wordt door de KVR betaald. Na de pauze mocht de gemeenschap vragen stellen. De vragen waren kritisch en scherp. Uiteindelijk zijn er een aantal concrete dingen beloofd:

1. De sloopvergunning is ingediend en zal een maand gaan duren voordat men tot de uiteindelijke sloop kan overgaan.

2. Nicky Nahafaik zal op 26 februari met zijn team de schotten gaan beschilderen die vervolgens op de hekken voor de kerk geplaatst zullen worden.

<-Back

1  2 Continue ->

Today, there have been 54 visitors (223 hits) on this page!

This website was created for free with Own-Free-Website.com. Would you also like to have your own website?
Sign up for free